• News Feeds
Page last updated at 10:03 GMT, Thursday, 22 September 2011 11:03 UK

Al-Jazeera changes raise questions

Advertisement

A change at the top of the Arab television channel Al-Jazeera is raising questions about its editorial line. Some critics say that the departure of the director general, Wadah Khanfar, is linked to documents published by WikiLeaks suggesting that American pressure succeeded in getting the broadcaster to remove some images from its coverage of Iraq during the war. Mr Khanfar gives his perspective.


Get in touch with Today via email , Twitter or Facebook or text us on 84844.

SEE ALSO

Story Tools

BBC navigation

BBC © 2014 The BBC is not responsible for the content of external sites. Read more.

This page is best viewed in an up-to-date web browser with style sheets (CSS) enabled. While you will be able to view the content of this page in your current browser, you will not be able to get the full visual experience. Please consider upgrading your browser software or enabling style sheets (CSS) if you are able to do so.

Americas Africa Europe Middle East South Asia Asia Pacific